Bastia, u 14 di Marzu di u 2016

DRIVECO mette in serviziu u so primu Parasol, stazione di ricarca a energia 100% sulare, per tutti i veìculi eletrichi oppuru ibridu : bicicle, motò, vitture, utilitarii, etc…

innuvazione di tecnulugia avanzata, u Parasol DRIVECO pruduce a so eletricità sulare à traversu i so 88 pannelli fotovoltaichi situati nanta a so cupertura di 150 m2. L’energia prudutta serve priuritarimente a ricarcà i veiculi eletrichi. Quandu ci hè un eccedenza d’energia, u Parasol pò stuccà la in a so batteria ò inghjettà la nantu a reta eletrica.

Universale, u Parasol ricarca ogni sorte di veiculi eletrichi incù l’energia sulare, dinù in un gattivu tempu ò a notte cù e so batterie. Parechji vitezze di cariche sò dispunibule : rapidu per una carica in 25 minuti, accelerata ò nurmale per e cariche in una ora ò più. Intelligente, u Parasol pò ricarcà fin’à 7 veiculi in listessu tempu 24/24, 7/7 cù à u so Smart Grid : u sistemu intelligente di a ghjestione d’energia va a mudulà a putenza furnisce a i veiculi per una ricarca 100 % sulare.

a forma unica di u Parasol hè muderna e appurata. e so linee e culore eranu ispiratu per s’iscrive ind’e u territoriu di a Corsica. E trè culore di u Parasol : biancu e turchinu azuru cù u legnu rimette in memoria rispettivamenti a luce di u sole, u mare e a rena. e curve di u legnu è di u tettu ricordanu una cavallata è l’ele d’un acellu prontu à piglià volu chi ci facemu pinzà à a rubustessa è a lebita

Primu pruduttu di stu tipu in u mondu, l’ambizione he d’arnisà a Corsica d’una reta di Parasol tutte e 50 chilometri per fà di a Corsica a prima regione a pudè conduci 100 % sulare. DRIVECO hà messu in serviziu oghje u principiu di a mubilità sulare corsa e tene a ringrazià nostri partenarii corsi è e sustene di l’uniona auropeana e a culletività territuriale di corsica. incù l’inaugurazione di u secondu Parasol in Aiacciu l’ 11 di maghju, DRIVECO oprerà a prima strada di a mubilità sulare trà Bastia è Aiacciu.