Ajaccio – u 11 di maghju di u 2016.

Trà Bastia è Aiacciu, a strada pussede dui Parasol, infrastruttura intelligente cù ricarca d’energia sulare, pè tutti tippi di veiculi eletrichi o ibridi : vitture, utilitarii, motò, autobus etc… U primu Parasol hà statu inauguratu u 14 di marzu 2016 in Bastia. Cù l’inaugurazione di u Parasol in Aiacciu, ci apremu a prima strada di mubilità sulare inteligentte tra e due cità, cù u Presidente di u Cunsigliu Esecutivu, u Presidente di ADEC, delegati da a Cummissione Europea, u presidente di a Capa è riprisintanti di a città d’Aiacciu. A parte di u 11 di maghju di u 2016, si sarà pussibile a andà da Bastia a Aiacciu cù energia 100% sulare.

Natu di u disideriu d’accelerà u passaggiu energeticu pè sviluppà a mubilità eletrica, netta è accessibile à tutti, DRIVECO hà ideatu e sviluppatu una innuvazione tecnolugica avanzata : u Parasol.

L’esteticu di u Parasol DRIVECO allia materiali valurandu a tecnulugia avanzata è energie renuvellevule. Universale, l’infrastruttura pruduce a so prupria energia incù i so pannelli fotovoltaichi, pruvista è l’utiliza pè ricarcà tutti tippi di veiculi eletrichi, di sbreccu intelligente è valdumata, di ghjornu cume di notte.

Parasol funziunanu ne reta ne listessu territoriu incù u “Smart Grid DRIVECO”, sistemu intelligente di ghjestione d’energia, creatu in cullaburazione cù squadre CEA Tech è INES. Parasol cuaiutanu tra elli è mudulanu a putenza inghjettata indi veiculi pè dà une ricarca 100% sulare, à ogni mumenti di u ghjornu. Autonomu ò ne reta, u Parasol hè una primiera mundiale, grazie a u sapè-fà è a l’innuvazione francese indu a mubilità perdurabile.

Primi dimustradori di questa tecnulugia in mondu, l’ambizione hè di realizà cù a Corsica una reta intelligente è sulare di Parasol, tutti 50 km pè andà ne tutta libertà tra nordu è sudu. Cu l ‘aiutu di l’ Unione Europea, la regione è ha numerosi cunsocii corsi, DRIVECO inaugura a prima strada sulare intelligente in mondu, tra Bastia è Aiacciu.